25. okt. 2012

Et par gode dage på vandet.

Hej alle.

jeg har nogle billeder fra hyggeaften og konkurrencen og vil forsøge at
ligge dem på med tekst.
jeg satte båden i torsdag eftermiddag og småfiskede lidt og undersøgte nærmere
på mit ekkolod som jeg har bøvlet lidt med, og gik i havn på årø henunder aften.

fredag omkring middag sluttede Jens og Benno  sig til hvor vi fiskede og hyggede på vandet.
Derefter blev det spisetid og hygge i klubhuset. her vil jeg gerne opfordre til at flere mødte op hvis der er mulighed for at stikke fra familien o.s.v.  da det er meget hyggeligt og nogle gange kan man faktisk blive ret klog.

Her vil jeg sige tak til Jan for at have booket klublokalet MED køkkenpige.
Så er kun den hårde kerne tilbage.
Så skulle (Amalie) følges i seng

Så oprandt den ventede dag.
                                                        Lidt småt.


                                                            Igen lidt tid til hygge.
                                          Her den kommende klubmester 2012 Jens Mærsk

                                          Præmie for flotteste fisk
                                          præmie for bedste historie
                                          Dejligt med en hjælper til det grove.
Igen en tak til Jan for arrangementet.
jeg syntes det er flot med så stort fremmøde.
Alt ialt en perfekt forlænget weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sommercup 2016

Aask 2014

Klubmester 2013

Aask året 2013

Klubmester 2012 Aask

Aask året 2012