28. jan. 2013

Klubdage

Jeg kan se at der er mange der har input til div. arr. , men jeg mener at der skal arr faste dage for klubdage hvor div arr. aftales og der vælges en tovholder til hvert arr.
Bjarne , du nævner en dag hver anden måned , super, men det er nemmere hvis der er en der står for alle de 6 arr i år 2013 og så kan der på disse dage arrangeres div ture som så bliver offentliggjort på vores hjemmeside.
Det eneste denne person skal, er at booke lokalet og komme og låse op og låse igen og fremlægge det på hjemmesiden, så kan de der har mulighed for at komme dukke op til hygge.

På disse dage kan der så muligvis dukke foredragsholdere op hvis det passer i tidsplanen eller laves en alternativ dato.
For som det er nu bliver der skrevet på hjemmesiden og der bliver sendt mail på kryds og tværs og det fungerer ikke rigtigt , synes jeg.

Det er bare tanker.

PS Jeg skal nok selv være drivkraft til div arrangementer.

Hilsen Jens

OBS Det vigtige for mig at se er faste klubdage som Bjarne nævner, jeg tror at resten vil gå meget nemmere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sommercup 2016

Aask 2014

Klubmester 2013

Aask året 2013

Klubmester 2012 Aask

Aask året 2012